Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
Lindex-ansatte ble undertøysmodeller
Lindex søkte blant sine egne ansatte etter modeller til vårens undertøyskampanje, Bra-volution og fikk stor respons melder tekstilforum.no.
<em>Bildene fra London vil synes i en omfattende kampanje i ulike kanaler som print, utendørsreklame, samt i butikker og online i alle land der Lindex er representert. Blant de fem utvalgte modellene er Rikke og Rebecca fra Norge.</em>
45 medarbeiderer kom videre til casting i Stockholm der fem modeller ble valgt ut for fotografering i Spring Studios i London. - I starten var jentene ganske nervøse, men så fort de sto foran kameraet, blomstret de og strålte. De ser alle fantastiske ut, bildene taler for seg selv! Alle jentene ser bedre ut enn vi kunne ha drømt om!, sier Mooks Hanifiah, Creative Director i Wednesday.
Mange opplever det som vanskelig å finne en bh som passer perfekt. Med vår nye måte å presentere undertøy på vil det i fremtiden bli enklere, raskere og mer behagelig for kunden å kjøpe sin bh, både i butikk og på lindex.com, sier Inger Lundqvist, som er undertøyssjef i Lindex.
"