Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
Nå er det din tur til å vurdere Mattilsynet
Fra 15. september starter Mattilsynet med brukerundersøkelser på SMS etter inspeksjoner.
– Vi skal lytte til hvordan de vi fører tilsyn med opplever inspeksjonene våre. Det er nyttig informasjon for oss for at vi skal kunne utvikle Mattilsynet i riktig retning fremover, sier administrerende direktør i Mattilsynet Ingunn Midttun Godal.
Fra midten av september vil den vi har møtt på inspeksjon få tilsendt en SMS med fire spørsmål vi ønsker at de skal svare på i etterkant av inspeksjonen. Det gjelder enten vi har ført inspeksjon på en gård, et oppdrettsanlegg, et gatekjøkken eller hjemme hos en hundeeier.
– God kommunikasjon og dialog med de vi er på inspeksjon hos er viktig. Vi jobber for å gjøre det enklere å gjøre rett for alle vi fører tilsyn med. Svarene fra brukerundersøkelsen skal vi bruke til å forbedre oss og vurdere om det er behov for endringer i måten vi arbeider på, sier Ingunn Midttun Godal.
Dette er spørsmålene de vi har vært på inspeksjon hos vil få:
- Ved starten av tilsynet, ga vi deg informasjon om hva vi skulle se på?
- Ved avslutningen av tilsynet, forklarte vi hva vi hadde observert?
- Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med gjennomføringen av dette tilsynet?
- I hvilket fylke ble tilsynet gjennomført?
– Undersøkelsene vi sender ut vil være anonymisert og kan derfor ikke spores tilbake til den som svarer på undersøkelsen. Det er frivillig å svare på undersøkelsen, men vi håper at så mange som mulig vil bruke 2 minutter på å gjøre Mattilsynet bedre ved å gi oss innspill på hva som er bra og hva som kan bli bedre med inspeksjonene våre, sier Godal.
(Mattilsynet/NTB Kommunikasjon)