Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
Alltid oversikt over ansatte
Et eget krisestyringsverktøy kan på sekunder gi bedriften oversikt over berørte medarbeidere i inn- og utland.
I forbindelse med naturkatastrofer, terrrorhandlinger og flystreiker kan bedriften umiddelbart få kunnskap over hvilke medarbeidere som er berørt, eller kanskje enda viktigere, hvem som ikke er i faresonen og legge opp sin beredskapsstrategi etter det.
Tiden er en kritisk faktor Det er Travellinks tjeneste "Who-Is-Where"som kan gi norske bedrifter dette styringsverktøyet, skriver fagbladet Aktuell Sikkerhet.
Verktøyet er koblet opp mot Travellinks selv-bookingsystem. Ved katastrofer er tid en meget viktig faktor.
Tjenesten skal derfor være et effektivt redskap i krise- og informasjonshåndteringen for bedrifter som har ansatte på reisefot i inn- og utland. Det gir bedriften mulighet for å få oversikt over situasjonen og til å orientere familie og kollegaer om hvor den eller de aktuelle personene befinner seg.
- Dermed spares mange for bekymringer, og du slipper å sette i verk unødvendige tiltak, sier daglig leder Henrik Hummel i Travellink Norge.
" Varsling om streik - Heldigvis inntreffer katastrofer og kriser sjelden. Men også ved mer vanlige hendelser som flystreik er systemet veldig praktisk, forklarer Hummel.
Straks systemet mottar en varsling om streik, gir det bedriften beskjed slik at du kan sørge for ombestilling til alternativene som er i normal drift.
Bedriftskunder i Norge, Sverige, Danmark og Finland kan knytte seg opp imot denne tjenesten.