Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
SBL endrer navn til NHO Service
Økt slagkraft er målet, når SBL skiftet navn til NHO Service. NHO er en sterk merkevare som er langt mer kjent enn SBL, og derfor kan gi økt slagkraft.
Økt slagkraft er altså hensikten når SBL (Servicebedriftenes Landsforening) nå blir historie.
Det skriver Renholdsnytt i sin nettutgave.
MMI-målinger viser at kjennskapen og tilliten til merkenavnet er på topp. Over 90 prosent av de spurte sier at de har kjennskap til NHO, viser undersøkelser utført av MMI.
Svaret er like høyt blant politikere, i media og blant medlemmene. Tiltroen til NHO har også økt de siste årene, viser MMIs barometer som er gjennomført over flere år.
Navnetskifte vedtok organisasjonens generalforsamling i går, og navnet Servicebedriftens Landsforening (SBL) går ut av bruk fra og med i dag, og NHO Service blir tatt i bruk.
Fremgang
Overgangen til det nye navnet "NHO Service" skjer i en tid med sterk fremgang og vekst for organisasjonen.
"- Gjennom navneskiftet vil vi dra gjensidig fordel av hverandres styrke i arbeidet for å fremme medlemsbedriftenes interesser. Vårt arbeid for å synliggjøre servicesnæringene vil bli enda mer slagkraftig når vi viser vår tilhørighet til den sterke merkevaren NHO, sier Petter Furulund, nå adm.dir. i NHO Service.
NHO Service er den tredje største landsforeningen i NHO med 1.100 bedrifter og 45.000 årsverk.