Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
JYSK søker talenter i ny kampanje
JYSK har det siste året etablert flere butikker, samt en oppgradering av alle eksisterende butikker rundt om i hele Norge. Den økende investeringen i det norske markedet gjør at JYSK nå ser et sterkt behov for å ansette flere.
Dermed kjører selskapet i gang en massiv rekrutteringskampanje under navnet «Bring Dedication».
Målet med kampanjen er å få søkere til alle ledige stillinger som finnes i JYSK enten til butikk, hovedkontor, spesialfunksjoner eller lederfunksjoner.
En attraktiv arbeidsplass
I dag har JYSK 103 butikker over hele landet, og visjonen til JYSK er å bli verdens største og mest lønnsomme kjede. Nå ønsker selskapet å synliggjøre seg selv som en attraktiv arbeidsplass i jobbmarkedet.
- Det er stor mangel på arbeidskraft i Norge, og konkurransen i markedet er høy. Derfor er denne kampanjen viktig for oss som selskap da vi ønsker å synliggjøre at JYSK er en attraktiv arbeidsplass som setter ansattes utvikling og trivsel svært høyt gjennom å prioritere store ressurser på ansatte utvikling, sier Ole Martin Jortveit, HR-sjef i JYSK Norge.
Dyrker karrieremuligheter
JYSK har i mange år satset på sine ansatte gjennom veletablerte kompetanseprogram. Selskapet ønsker å gi sine ansatte en karrieremulighet i JYSK. Det er etablert en tydelig karrierestige med mulighetsrom for ansatte, der man kan gå fra selger, områdeansvarlig, assisterende butikksjef, butikksjef, district manager til retail manager.
- JYSK satser ikke bare på de som er eller ønsker å bli ledere, men på alle ansattes kompetanseutvikling og behov. Vi fokuserer på en god karrierestige i JYSK med satsning på kurs og etablerte treningsprogram, og mener dette gir oss en unik fordel i arbeidsmarkedet, sier Jortveit.
Tidligere i år ble JYSK rangert som en av verden beste arbeidsgivere av Forbes.
- Vi ser på oss som en inkluderende arbeidsplass, med rom for alle. Vi har et stort mangfold av unike mennesker som vi er ekstremt stolte over. Vi ønsker oss folk som trives i JYSK, og som vil være med på en langsiktig reise, sier Jortveit.
I dag har JYSK over 3000 butikker over hele verden, og fortsetter innsatsen mot en global utvidelse med et mål om å ha minst 5000 butikker de neste årene.
(JYSK/myNEWSdesk)