Feirer sine butikksjefer og jakter nye i stor kampanje
I en internasjonal kampanje leter JYSK etter nye butikksjefer og talenter. JYSK planlegger å etablere nye butikker i Norge de neste tre årene, og globalt er planen å øke fra 3.000 til 5.000 butikker.
I dag har JYSK 3.000 butikker over hele verden, og visjonen er å bli verdens største og mest lønnsomme kjede. Dermed ser selskapet et stort behov for flere butikksjefer de neste årene, og kjører JYSKs største Employer Branding-kampanje noensinne.
Jysk skal i fremtiden ha 5.000 butikker, og målet er 2.000 nye butikksjefer.
Hvem er en JYSK Store Manager?
Vi investerer stort i det norske markedet, og skal både oppgradere og øke antall butikker den kommende tid. Med det ser vi et sterkt behov for å ansette flere butikksjefer og talenter til våre traineeprogrammer, sier Ole Martin Jortveit, HR sjef i JYSK Norge.
Kampanjen, under slagordet: "Vil du bli en av våre nye butikksjefer?", vil kjøres både internt og eksternt i ulike digitale plattformer.
- I denne kampanjen har vi to hovedmål: å feire våre eksisterende 3.000 butikkledere, som er en avgjørende faktor for våre resultater, og å tiltrekke sultne talenter til våre fremtidige butikker. Disse talentene skal være med på vår reise videre mot vår visjon, sier Jortveit.
Kampanjen varer mellom 2.mai-5.juni.
Omfattende undersøkelse
Bakgrunnen for kampanjen baserer seg på en omfattende spørreundersøkelse der eksisterende butikksjefer i JYSK har gitt relevant bakgrunnsinformasjon og innsikt om deres egenskaper og interesser. Det er denne innsikten selskapet har bygd kampanjen rundt, for å treffe de riktige kandidatene til JYSKs Butikksjef Traineeprogram.
- Hos JYSK vet vi at nøkkelpersonen bak suksessen i våre butikker er butikksjefen. Derfor er våre eksisterende butikksjefer de viktigste heltene i denne kampanjen. Det er utrolig å se at selv om de er så forskjellige, deler de fleste mange av de samme egenskapene og interesser, sier Jortveit.
Kampanjen handler om å bygge et større lag for fremtidens ekspansjon, samtidig et sterkt ønske om å bidra til bedre kjennskap til JYSK både blant kunder og fremtidige ansatte.