Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
Lene Iren Oen går inn i Clas Ohlsons konsernledelse
Etter ha blitt rekruttert som Commercial Director Norway for to år siden og siden blitt forfremmet til Head of E-commerce for konsernet, kommer Lene Iren Oen nå til å gå inn i selskapets konsernledelse.
Lene Iren vil samtidig overta ansvaret som administrerende direktør for det norske markedet fra Stine Trygg-Hauger som forlater selskapet 30. april.
Konsernsjef og president Kristofer Tonström er fornøyd med at Lene Iren Oen har takket ja til oppdraget:
- Vi har et sterkt fokus på å videreutvikle vår e-handel, og med Lene i konsernledelsen sikrer vi at dette forblir en prioritet i alle våre avgjørelser. Hun vil også tilføre kommersiell kompetanse og innsikt om den norske kunden – hvilket er avgjørende for at vi fremdeles kan fortsette vår suksessfulle reise i dette viktige markedet. Jeg ser veldig frem til å fortsette utviklingen av selskapet sammen med Lene Iren og resten av teamet.
Lene Iren Oen har en akademisk bakgrunn fra Handelshøyskolen BI og har tidligere holdt roller som kommersiell direktør i Komplett AS og som administrerende direktør i Blush AS. Hun startet i konsernledelsen 1. april 2021 og hun vil gå inn som administrerende direktør for Clas Ohlson AS fra 1. mai 2021.
- Jeg gleder meg til å ta fatt på nye oppgaver i Clas Ohlson. Jeg tror sterkt på at vi kan skape enda mer verdi for kundene våre ved å koble e-handel og vårt høyt verdsatte og tilgjengelige butikknettverk tettere sammen. Jeg tror vi bare har sett begynnelsen på morgendagens retail og framtidens kunder kommer ikke til å godta noe annet enn en komplett, sømløs handleopplevelse. Clas Ohlson har en unik mulighet til å bli en enda sterkere aktør innen dette området både i Norge og i våre øvrige hjemmemarkeder, sier Lene Iren Oen.
(Clas Ohlson Norge/myNEWSdesk)