Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
- HR-området vil ha behov for både spesialister og generalister
HRmagasinet har kommet godt i gang, og nå utvider vi nedslagsfeltet vårt til å gjelde alle arbeidsgivere som er på utkikk etter nye medarbeidere.
- Vi tror det er helt riktig tidspunkt å gi stillingsmarkedet større fokus. Det har aldri tidligere vært så mange ledige jobber, og så mange bedrifter og organisasjoner som leter etter nye medarbeidere. Da skal de kunne være trygge på at HRmagasinet er en arena der det er naturlig å søke etter disse menneskene. Vårt oppdrag er å bidra til at virksomhetene blir bedre på svært mange områder innenfor HR, og ikke minst gjennom at de blir bemannet med de rette folkene, sier Geir Christiansen, redaktør i HRmagasinet/hrmagasinet.no.
Fra 22. oktober vil stillingsportalen være åpen på nettsiden stilling.hrmagasinet.no og selvsagt med tydelige lenker fra forsiden til hrmagasinet.no.
Portalen vil inneholde stillingsannonser fra alle ulike retninger og fagområder innenfor HR, eller fra virksomheter som har HR-relaterte oppgaver.
- Vi gleder oss til å komme i gang med å selge inn en helt ny løsning for stillingsmarkedet rettet mot denne delen av bedriftene. HR-relaterte virksomheter blir stadig flere, de står for stadig mer spesifikke og kompetansekrevende oppgaver, og vil ha behov for både spesialister og generalister i en tid med stor omstilling i arbeidslivet. Vi ser virkelig fram til å kunne bidra til å gjøre mange flere av disse mulighetene kjent for alle dem som skal rekruttere og sørge for god onboarding både i små og store virksomheter, sier Henriette Brattli og Ronny Grenberg, begge svært erfarne selgere i proffmarkedet for A2Media.