Hei! Har du fått spørsmål om å bli med i en undersøkelse fra Kantar og HRmagasinet?
Vi trenger kunnskap og innsikt om våre lesere.
Derfor har vi engasjert Kantar – et av Norges ledende analyseinstitutt – til å hjelpe oss med å gjennomføre undersøkelsen.
Mange av våre abonnenter og lesere har fått undersøkelsen tilsendt på e-post fra Kantar, og dette er en vennlig påminnelse til deg om å bidra med dine svar.
Sammen lager vi bedre innhold!
Beste hilsen
Geir Christiansen, redaktør HRmagasinet
Stordalen bruker nesten én milliard på navnebytte
Hotellkjeden Nordic Choice Hotels blir til Strawberry. Det koster nesten én milliard kroner.
Hotellkongen Petter Stordalen feiret navnebytte med å dele ut jordbær på Jernbanetorget i Oslo mandag. Han har bakgrunn som jordbærselger.
E24 skriver at navnebyttet kommer til å koste opp mot én milliard kroner.
– Om du begynner prosjekter som dette og det første du starter med er kalkulatoren, da kommer du aldri til å realisere dette. Om alt handler om å ta resultatmarginen din fra 8 til 12 prosent, så motiveres ingen av det, sier Stordalen.
I tillegg til hotellene skal produkter fra Ving, Hurtigruten og restaurantene i kjeden inngå.
– Pandemien ga oss en mulighet, vi fikk sjansen til å begynne med blanke ark og fargestifter til. Vi skal gi svar på de ønskene gjestene nå har, sier Stordalen.
(©NTB)